Tuesday, May 19, 2009

Tips-Tips Dalam Menuju Kejayaan

Salam sejahtera kepada semua

Saya mengambil peluang ini untuk berkongsi tips-tips yang mungkin sedikit sebanyak dapat membantu anda semua dalam mengharungi perniagaan Alpha Lipid Lifeline ini.

Tidak dapat dinafikan banyak dugaan yang datang semasa menjalankan perniagaan ini. Saya akan cuba berkongsi pengalaman saya di sini sebagai panduan kepada anda semua. Mungkin ia juga boleh jadi panduan kepada mereka yang baru sahaja ingin memasuki dunia Alpha Lipid.

Apa yang saya cuba kongsikan ini mungkin tidak sehebat leader-leader kita, namun apa yang baik itu apa salahnya kita ikut. Saya juga dalam proses belajar, malah saya masih lagi menimba ilmu dari leader-leader ini. Pengetahuan inilah yang saya kongsikan dengan anda semua.Ilmu tak boleh kedekut kan? Kita harus ingat kita bukanlah sempurna, jadi ilmu itu penting semasa kita ingin mencapai kejayaan seperti orang-orang yang telah berjaya seperti Encik Nik Hafiz, En Wan Hamidi, Encik Samhan dan Encik Asri.

Selamat berjaya kepada semua.

1 comment:

  1. Halo, saya Helena Julio dari Ecuador, saya ingin berbincang dengan baik mengenai Perkhidmatan Pembiayaan Le_Meridian mengenai topik ini. Perkhidmatan Pembiayaan FundingLe_Meridian memberi saya sokongan kewangan ketika semua bank di kota saya menolak permintaan saya untuk memberi saya pinjaman sebesar 500,000.00 USD, Saya cuba semua yang saya dapat untuk mendapatkan pinjaman dari bank saya di sini di Ecuador tetapi mereka semua menolak saya kerana kredit saya rendah tetapi dengan rahmat tuhan saya mengetahui tentang Le_Meridian jadi saya memutuskan untuk mencuba untuk memohon pinjaman. dengan Insyaallah mereka memberi saya pinjaman sebesar 500,000.00 USD permintaan pinjaman yang bank saya di sini di Ecuador telah memalingkan saya kerana, ia benar-benar hebat melakukan perniagaan dengan mereka dan perniagaan saya berjalan lancar sekarang. Berikut ialah Penyertaan E-mel Le_Meridian Pelaburan / WhatsApp Hubungi jika anda ingin memohon pinjaman dari mereka.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Hubungi: + 1-989-394-3740.

    ReplyDelete